Przejdź do głównej zawartości

Rozmyślenia. :(


Nie żałuj czasu na przyjaźń- to droga do szczęścia.
Nie żałuj czasu na marzenia- to pojazd unoszący Cię do gwiazd.
Nie żałuj czasu na rozglądanie się- dzień jest zbyt krótki na to, aby myśleć tylko o sobie.
Nie żałuj czasu na śmiech- to muzyka duszy. 
Nie żałuj czasu na to, aby kochać i być kochanym! 
 Tekst staroangielski. 
Dokąd zmierzam właściwe jeszcze nie wiem. Wiele pomysłów w głowie. Może czas uwierzyć w siebie, stać się silną a nie słabiutką kruszynką.
Dni nieustannie szybko mijają, szukam tego czegoś co spełni me pragnienia, marzenia. czegoś co dałoby mi wiarę w siebie, siły i energii.
Można powiedzieć, ze jeszcze 2 miesiące szkoły, szybko to bardzo minęło. Ten okres jest teraz najgorszy. Cierpię na brak czasu. 
Często załamana i zniechęcona. To wszystko przez zbliżającą się maturę. Czasem mam ochotę położyć się w łóżku i zasnąć i już więcej się nie obudzić żeby to już wszystko minęło. Gdzieś natrafiłam na taki o to cytat idealnie pasujący do mojej sytuacji :
Śpiączka to miły stan. Dobrze w niego zapaść, kiedy nie można się zdecydować: żyć czy umierać. Jonathan Carroll.
Dodam jeszcze kilka zdjęć:
Wiele sytuacji kształtowało moje życie
Niewiele jest tych, tych, którymi się szczycę
Nie, wierz lub nie czasem szczęście czasem pech
Czasem dobry uczynek, a czasem grzech
Śmierć bliskiej osoby skłania do przemyśleń, wierz mi
Tak już jest, wiesz, w krew nawyki weszły
Kocham te nawyki, przez nie ludzie będą lepsi
Przynajmniej w to wierzę, to na tyle w kwestii
Druga sprawa teraz przyjemność nie dramat
Oprawiony w kilometr o gramach i zasadach
...
Tylko głupiec nie uczy się na błędach
Jak dostanie kopa w dupę krótko ból pamięta
...
Od najmłodszych lat życie już mnie nauczyło
Popatrz komu ufasz, popatrz komu ufasz
Jedna szczera miłość, bez niej by mnie tu nie było
To rodzina, przyjaciele, to oto te podwórka
Co miało na mnie wpływ, przesłuchaj, daj Boże
...
Świat zaczął się obracać zupełnie innym tempem
Coraz szybciej, coraz gorzej, więcej
...
Jest jak jest, co ma być to będzie
Dixon37- Co Nas Ksztaltuje
 Mania.

Komentarze

  1. Wiem co przeżywasz bo miałam dokładnie to samo kilka lat temu... strasznie się stresowałam maturami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. głowa do góry! pomimo, że w życiu piękne są tylko chwile to trzeba myśleć pozytywnie, nie poddawać się i iść do przodu :) No i najwyższa pora uwierzyć w siebie! ja maturę mam za rok :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mania wszytsko będzie okej ! Myśl pozytywnie :)
    Kochana świetny wpis:)
    dasz radę !
    Pozdrawiam buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oj też mam teraz taki okres, który chętnie bym przespała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst staroangielski jest taki prawdziwy i do tego jeszcze te cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna 1 piosenka i ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Baardzo dziękuje za komentarzyk:)

Popularne posty z tego bloga

*121*

Cześć Pozdrawiam. Mania.