Przejdź do głównej zawartości

Nieznajomy, a może trójkąty i kwadraty

Cześć !! :)
Co tam u Was słuchać?
Miałam o tym napisać wcześniej, a teraz nawet nadarzyła się okazja. Jeśli ma coś zawładnąć moim sercem to musi być bardzo wyjątkowe.
Można powiedzieć, że morduje play słuchając w kółko Jego piosenek.
Fajny, mądry, wrażliwy, prawdziwy, normalny, zwykły, sympatyczny, miły, dojrzały, skromny, spokojny i ma specyficzne poczucie humoru (co do niektórych nie trafia) to cały On czyli Dawid Podsiadło.


Znów zatriumfował zdobywając nagrody na 20. Gali rozdania Fryderyków w sekcji muzyki rozrywkowej w kategoriach: album roku, artysta roku, debiut roku, utwór roku, zgarnął wszystkie 4 statuetki bezkonkurencyjnie. Ma ogromny talent wokalny i który na całe szczęście jest doceniany, a także jego ciężka praca.

Gratuluję !! J  ♥

   

A Wam się podoba? Lubicie jego piosenek słuchać?

Pozdrawiam.

Miłego dnia.

Mania.

Komentarze

  1. jej, wstyd sie przyznac ale ja w ogole nie slucham muzyki... nic a nic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam absolutnie! To jeden z niewielu polskich młodych artystów na szerokiej scenie showbiznesowej, który coś sobą i swoimi piosenkami reprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ma piosenki, kojarzą mi się z wakacjami !
    ja dopiero zaczynam z blogiem.
    może wspólna obserwacja? to mnie motywuje do dalszego pisania.
    jeśli chcesz, zostaw komentarz. :*
    pozdrawiam x1307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ja dopiero zaczynam Mogła byś mnie odwiedzić ? i zostawić komentarz :) Naprawdę świetna notka !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Baardzo dziękuje za komentarzyk:)

Popularne posty z tego bloga

*121*

Cześć Pozdrawiam. Mania.